唔知係咪因為昨日玩左成日的關系,今日一早起身就覺得頸對落胸對上既骨都係痛的。所以我都懶得一早出門口去左轉右轉甘返工,直接訓晏d走去坐小巴算數....
點知~返到工司,除左老闆外,其他既人全部都未返.....=.=呆!!!!
剛開始做野時,都沒咩野,雖然唔可以話好好精神,但絕對唔會恰住眼訓甘去做野....殊不知,食完個lunch後可能飯氣供心(但我今日食左好小飯炸....)加上要做個d execl野,個d死人格式同packing list睇到我豆晒雞....但我係這d甘既情況下依然恰眼訓+遊魂!!!!為左可以戰胜睡魔,我唯有出絕招~除衫....基於公司冷氣超凍的關系,我係公司係要著外套嫁,有時誇張到著左都重係好凍....而係這d非常時刻,我唯有出動冷醒自己的方法,等自己唔好真係係張台度訓著....想當年考試背書時,同樣為左令自己可以唔好恰著教,我總是去d好凍的位置度背書....想不到,今日我返緊工都竟然要用返這招....唉!!!
不過,好在還有它,否則我真係唔知點樣矣埋收工個幾個鐘。

arrow
arrow
    全站熱搜

    PaniZ.C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()