close

今日全日个胃都好似唔系好听话,話說由我中午食既嗰個令我飽到晚飯都食唔落既公仔面(某程度上,我覺得係因為個面太油囉)開始個胃同個肚就一路都唔係好舒服。但我好衰嫁,我一係唔餓,一餓就會胃痛(都唔知係咪有病),因此到到晚上差唔多放學時,我終於feel到肚餓(+胃痛)時,心諗終於可以去食野la,個胃應該無事了。點知,放學後雞甘腳走去canteen買野食既我,到去canteen時發現,d多人到好似平時食飯甘囉=.=",不論食咩,條隧都係長到呀媽都唔記得個種,一心諗住可以食個豐富的"消夜"(其實係晚餐),到頭來都係事事但但買d野食就算,因為~d隧真係好長囉,我懶得辛苦排完一次又一次。可惜,我個胃好唔争氣,係我食完我的"消夜"後,我個胃總係有d頂住頂住的感覺, 隔得無耐重係甘有胃氣tim...唉~真苦。睇來我聽日真係要去買返排胃藥放係房睇下門口先得了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    PaniZ.C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()