嘩~~~又一段漫長的日子沒打blog了。皆因早在一﹑兩個星期前我才大病初癒﹐計返d時間我斷斷續續足足病左成個月﹐後來又忙於功課so一直沒有心情打blog。


除之之外﹐近日一直忙於變賣家當。話晒係度生活左甘多年﹐可變賣的東西真的不少﹐因此這幾日選左d一直閑置的東西先賣了﹐一來睇睇市場反應﹐二來唔洗等到學期尾一次過忙﹐最重要的係希望早d出post可以唔洗比人壓價壓得甘利害。


雖然係甘﹐但我以經有定心理準備d人一定壓我價﹐只係多少的問題﹐so定價錢唔多唔少都會定高d。可惜﹐我看少左他們壓價的程度﹐一件50元的東西他竟然可以還價30元﹐講真~也未免太over了吧﹐更離譜的係﹐還價的人和我談不攏後﹐竟不斷的煩我﹐重要係唔多禮貌個種﹐再唔係就買個30元野都要求多多。o~my god....到底我生活左係咩地方﹐點解會有d甘奇怪同不可理喻的人嫁。


希望我可以堅持到最後﹐可以係唔洗離價太多的情況下﹐變賣晒所有家當。

arrow
arrow
    全站熱搜

    PaniZ.C 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()